18 Eylül 2010 Cumartesi

Biraz da tv izlesek mi?

Şimdi sevgili kumandam elimde hayat aracı sanki zaten elimizden düşemedi bi türlü !
Neyse kanallar arası dolaşıyorum düşünüyorum... Ne çok kanal varmış ee bu da güzel...
En çok siyaset tartışma programlarını seviyorum hangi görüşten hangi renkten olursa olsun anlamaya, dinlemeye çalışıyorum.
Önyargısız infazsız...
Hadi bi kere de böyle bakalım dünyaya önyargısız, infazsız...
Diycem demesine de arkadaş bir sunucu var ismi lazım diil o nasıl hitabet o nasıl soru sorma anlayışı karşısında Başbakan mı var Ana muhalefet Lideri mi var ? Hiç bıkmadan usanmadan surat bi karış azarlar gibi soruyo...
Önyargısız... İnfazsız...
Benim hoşgörülü ve güzel ülkemin yalnız bırakılmış değerli vatandaşları sorarım size biz nezaket kurallarını nerde unuttuk?
Bir bağrışma bir kavga olduğunda ayırmaya çalışan candan sevgi dolu insanlarımız nasıl bu hale geldi?
Önyargısız ve infazsız...
Tv lere dikkat edin. Kavga boyutunda tartışma olmayan programların tutmadığını (reyting ne demekse) göreceksiniz.
He o reyting olayı başlı başına ayrı bir konu zaten. Seçilmiş bikaç insanın bizim ne izleyeceğimize karar vermesi...
Önyargısız infazsız...
Bunlara dayanamıyorum ama düşünce, iletişim ve bilgi çağı ilerledikçe tv ler de önemini yitirecek sanki.
Biraz da tv izlesek mi?
Almıyım önyargısız infazsız bir kitap bir makale okumayı tercih ederim.
Bu arada konuşma dili ve yazma dili diye de bir konu var o da ayrı konu ilerleyen zamanlarda gireriz içine...
Ben konuştuğum gibi yazıyorum böylesi daha güzel sanki...
Önyargısız... İnfazsız...
Saygılarımla efendim.

Hiç yorum yok: